Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Krakowie
Od 27 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sali dla świadczeniobiorców w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27.
REKLAMA
Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” lub bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych możliwa jest w:
Sprawy można załatwić zdalnie
Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS.
Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
- ZUS Inspektorat Kraków - Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12 oraz
- ZUS Inspektorat Kraków- Łagiewniki
- ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta
- ZUS Inspektorat Kraków - Pogórze
- Biuro Terenowe w Miechowie
- Biuro Terenowe w Myślenicach
Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS.
Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
PRZECZYTAJ JESZCZE