Bezpłatne badanie dla mężczyzn! Krakowska odsłona kampanii Movember
Już po raz czwarty w Galerii Bronowice odbędzie się krakowska odsłona światowej kampanii Movember, mającej na celu walkę z rakiem jąder i prostaty u mężczyzn. W jej ramach, w dniach 26-27 października, panowie będą mieli możliwość bezpłatnego przebadania się w centrum handlowym. Tegoroczną edycję promuje niecodzienna sesja zdjęciowa z udziałem aż sześciu ambasadorów. Organizatorem akcji jest Fundacja Kapitan Światełko.
REKLAMA
Jak co roku, w okolicach listopada, mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, aby sprowokować społeczeństwo do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób organizatorzy kampanii Movember chcą uświadomić, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach krakowskiej odsłony akcji profilaktycznej, w dniach 26-27 października, w Galerii Bronowice odbędą się bezpłatne badania USG jąder adresowane przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. Na nieco starszych panów czekać będzie badanie poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty czyli pierwsze badanie, jakie należy wykonać przy diagnostyce zmian prostaty.
- Od samego początku robimy Movember po swojemu, koncentrując się na niecodziennej komunikacji i realizacji badań. Pokazujemy, że raka nie warto się bać. Warto za to się badać, żeby zadbać o swoje zdrowie. Jeśli jakiś mężczyzna ma opory przed rozebraniem się na kilka minut u lekarza, niech spojrzy na naszych ambasadorów. Oni rozebrali się, żeby namówić całą Polskę do zainteresowania się męskim zdrowiem. Wybraliśmy badania, które są bezbolesne, nieinwazyjne i pozwalają uzyskać wynik od razu - mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.
Szóstą edycję akcji Movember Polska promują YouTuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenterzy telewizyjni Dandris i Mateusz Jędraś, a także brązowy medalista tegorocznych Mistrzostw Świata w Streetliftingu, Juan Zumeta i wreszcie kabareciarz Michał Pałubski, który jest przykładem na to, że z męskim rakiem można wygrać. Co roku na całym świecie wąsy wykorzystywane są jako symbol męskości i narzędzie do prowokowania rozmów o nowotworach jąder i prostaty. W najnowszej edycji ta prowokacja nabiera jednak nowego wymiaru – ambasadorzy akcji występują wyłącznie w bokserkach, skarpetkach i klapkach. Jak co roku hasłem przewodnim akcji jest „Zrób to dla jaj”.
Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii Movember – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się w oba dni w godzinach 10:30 – 20:00 w strefie pod ringiem, na parterze centrum handlowego.
Pełny harmonogram badań:
12 X - Gdańsk, Galeria Metropolia
19 X - Wrocław, Arkady Wrocławskie
26 - 27 X - Kraków, Galeria Bronowice
9 XI - Gliwice, CH Forum
15 - 16 XI - Poznań, Międzynarodowe Targi Poznańskie*
23 XI - Warszawa, Plac Unii Lubelskiej
24 XI - Katowice, Galeria Katowicka
30 XI - Lublin, VIVO! Lublin
14 - 15 XII - Warszawa, Mustache Yard Sale
* W Poznaniu nie będą realizowane badania PSA.
Tegoroczną akcję wspierają Nationale-Nederlanden, Bayer i Fluor S.A. Badania USG umożliwia Profimedical, a testy PSA dostarcza Hydrex z marką Domowe Laboratorium.
Serdecznie zapraszamy!
- Od samego początku robimy Movember po swojemu, koncentrując się na niecodziennej komunikacji i realizacji badań. Pokazujemy, że raka nie warto się bać. Warto za to się badać, żeby zadbać o swoje zdrowie. Jeśli jakiś mężczyzna ma opory przed rozebraniem się na kilka minut u lekarza, niech spojrzy na naszych ambasadorów. Oni rozebrali się, żeby namówić całą Polskę do zainteresowania się męskim zdrowiem. Wybraliśmy badania, które są bezbolesne, nieinwazyjne i pozwalają uzyskać wynik od razu - mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.
Szóstą edycję akcji Movember Polska promują YouTuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenterzy telewizyjni Dandris i Mateusz Jędraś, a także brązowy medalista tegorocznych Mistrzostw Świata w Streetliftingu, Juan Zumeta i wreszcie kabareciarz Michał Pałubski, który jest przykładem na to, że z męskim rakiem można wygrać. Co roku na całym świecie wąsy wykorzystywane są jako symbol męskości i narzędzie do prowokowania rozmów o nowotworach jąder i prostaty. W najnowszej edycji ta prowokacja nabiera jednak nowego wymiaru – ambasadorzy akcji występują wyłącznie w bokserkach, skarpetkach i klapkach. Jak co roku hasłem przewodnim akcji jest „Zrób to dla jaj”.
Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii Movember – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się w oba dni w godzinach 10:30 – 20:00 w strefie pod ringiem, na parterze centrum handlowego.
Pełny harmonogram badań:
12 X - Gdańsk, Galeria Metropolia
19 X - Wrocław, Arkady Wrocławskie
26 - 27 X - Kraków, Galeria Bronowice
9 XI - Gliwice, CH Forum
15 - 16 XI - Poznań, Międzynarodowe Targi Poznańskie*
23 XI - Warszawa, Plac Unii Lubelskiej
24 XI - Katowice, Galeria Katowicka
30 XI - Lublin, VIVO! Lublin
14 - 15 XII - Warszawa, Mustache Yard Sale
* W Poznaniu nie będą realizowane badania PSA.
Tegoroczną akcję wspierają Nationale-Nederlanden, Bayer i Fluor S.A. Badania USG umożliwia Profimedical, a testy PSA dostarcza Hydrex z marką Domowe Laboratorium.
Serdecznie zapraszamy!
PRZECZYTAJ JESZCZE